Skuteczny Marketing dla Firm Deweloperskich w Trójmieście – Praktyczny Przewodnik
Dlaczego promocja w branży deweloperskiej jest kluczowa? W branży nieruchomości,
Każda osoba wie, że o atrakcyjności danego produktu w dużej mierze stanowi jego opakowanie. Pomijając kwestie pragmatyczne, jak na przykład czytelność czy logiczny układ, projektowanie graficzne ma na celu zachęcić użytkownika do interakcji. To właśnie otoczka graficzna sprawia, że przedmiot przyciąga uwagę, budzi określone emocje czy skojarzenia. Znajomość trendów w projektowaniu graficznym z pewnością ułatwi stworzenie atrakcyjnej treści!
We współczesnym projektowaniu istnieje pewna kanoniczna pula stylów, zabiegów i trendów, które stają się ponadczasowe. Co więcej – wiele z nich jest uniwersalna, nadająca się zarówno na wizytówkę kancelarii prawnej, okładkę branżowego tygodnika czy plakat promujący film. Nasza agencja marketingowa powszechnie wykorzystuje takie style, jak:
Należy jednak mieć na uwadze, że poza uniwersalnymi stylami projektowania, agencja reklamowa powinna uwzględniać aktualne trendy. Dzięki temu przygotowane treści mają szansę szybciej i lepiej przebić się do świadomości odbiorców.
Istota mody panującej w projektowaniu graficznym definiowana jest przez otaczającą nas rzeczywistość. Ta z kolei budzi w nas dużo niepokojów, lęków, stresu i napięcia: toczące się konflikty zbrojne na Ukrainie, w Strefie Gazy, Afganistanie czy Górskim Karabachu to tylko najbardziej jaskrawe przykłady. Do puli czynników przytłaczającej nas rzeczywistości należy zaliczyć niestabilność ekonomiczną, pogarszającą się sytuację klimatyczną, jak również prywatne problemy. Dobra agencja marketingowa będzie używać reklamy jako swoistego remedium, pewnej ucieczki od szarości, monotonii czy bolączki dnia codziennego. Jak będą wyglądać trendy w projektowaniu graficznym w 2024 roku? Przeanalizujmy formę, kolor i treść oraz rozwiązania, które będą miały niebagatelne znaczenie.
Nieco inaczej wygląda wybór fontu roku, który ogłaszany jest przez platformę FIverr. Tu analizowane są najchętniej wybierane i najczęściej klikane fonty, a następnie najpopularniejsze z nich zostaną “wycenione” pod kątem tego, w jakich kampaniach reklamowych zostały użyte i jaki szacowany przychód wygenerowały. Fiverr Font of the Year 2024 został Montserrat, który łączy minimalizm z nowoczesnością. Bezszeryfowy font doskonale sprawdza się zarówno do publikacji offline, jak i online dzięki swoim łagodnym liniom i geometrycznym kształtom. Wszechstronność i popularność Montserrata wskazuje, że każda dobra agencja reklamowa wykorzysta ten font nieraz w swoich projektach.
Wpływ sztucznej inteligencji na codzienna pracę da się odczuć w zdecydowanej większości branż. Nie inaczej jest z branżą reklamową, która już teraz ma do swojej dyspozycji szereg narzędzi AI. Dzięki nim może nie tylko zainspirować się w tworzeniu treści, ale wręcz wygenerować gotowe grafiki, wzory czy nawet najbardziej absurdalne treści. Wśród najpopularniejszych rozwiązań warto wskazać:
Doskonale znany wszystkim Chat GPT był, jest i będzie nadal wykorzystywany do przygotowywania treści. Należy jednak uważać przed zbyt pochopnym wrzucaniem tekstu do zasobów online, gdyż algorytmy Google toczą zaciętą batalię pozycjonerską z gotowymi opisami czy artykułami umieszczanymi na stronach www.
Praktyczny aspekt storytellingu nie jest łatwy, potrzeba sporego zaangażowania w tworzoną treść. Suche, robotyczne teksty generowane przez AI mogą okazać się sztampowe w odbiorze. Czytelnik powinien czuć się zaproszony do zwiedzania treści; jego obecność nie powinna opierać się na bezmyślnym wertowaniu katalogu, pośpiesznym scrollowaniu strony internetowej czy błądzeniu pustym wzrokiem po billboardzie. Jeśli jest to możliwe, postaw na personalizację treści, jeśli nie bezpośrednio do odbiorcy, to do osób znajdującej się w pewnej puli segmentacji. Tą kwestią również zajmie się nasza agencja marketingowa z Gdyni – tworzenie treści, typografia i projektowanie z użyciem tekstu nie są nam obce!
Cześć! Nazywam się Paweł Fijałkowski i od ponad 15 lat, wspólnie z zespołem STUDIO A4, pomagam markom z Trójmiasta budować rozpoznawalny wizerunek. Stawiam na kreatywne rozwiązania i dbałość o detale, bo wierzę, że każda marka zasługuje na to, by zostać zauważoną.
Po godzinach łapię wiatr na kitesurfingu – to moja odskocznia i źródło inspiracji. Chcesz wyróżnić swoją firmę? Z chęcią pomogę Ci to osiągnąć! 😊
Dlaczego promocja w branży deweloperskiej jest kluczowa? W branży nieruchomości,
Podstawy pozycjonowania stron, czyli jak zwiększyć widoczność w sieci? W
Czy wideo rządzi współczesnym Internetem? Kluczowy format komunikacji dla marek
Tę stronę chroni rozwiązanie reCAPTCHA.
Obowiązuje Polityka Prywatności oraz Regulamin Google.
Masz pytania lub pomysły? To super!
Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie i pomożemy wybrać idealne rozwiązania dla Ciebie!
Studio A4 s.c. © 2025